20 november 2007

Billede 004 (fra min Flickr konto..)


Billede 004
Originally uploaded by jensyde

Her er der lige et foto blogget fra min flickr konto.
Man sætter lige sin flickr konto op til den blog hvor man vil sende sine billeder til, og vupti, så kan man vi et klik eller to lave et indlæg på sin blog uden at have åbnet den ... Det hele her fra Flickr

Jeg prøver lige at redigere dette indlæg som oprindelig (alt det ovenfor dette) kommer direkte fra min flickr konto hvor jeg Bloggede dette og skrev teksten ovenfor uden at bruge Blogger... Nu vil jeg så bare se om denne tilføjelse som er lavet i Blogger kommer med... Titlen følger med fra Flickr, og så vidt jeg kan se, er det billedtitlen der følger med over (lagde ikke lige mærke til om man kunne ændre det i flickr..), men man kan jo bare ændre den i Blogger hvis man har lyst

Ingen kommentarer: